My First Ramadhan and My First Tarawikh

Assalamualaikum and hi,

 Alhamdullillah Happy sangat dapat jumpa lagi Ramadhan tahun ni. Syukur sangat. and Alhamdullillah dapat puasa pertama hari ni, and solat terawikh pertama malam ni. Kes semalam takde kesempatan nak Solat terawikh. isk isk~

  Well puasa hari ni, agak mencabar. Dugaan besar pada subuh hari pertama Ramadhan, mula mula seriesly rasa tak redha dengan dugaan tu, tapi but now Alhamdullillah. rasa lega sangat hati ni. Semuanya dah saya redha. Tenang sangat hati, well hari ni banyak belajar sabar, and belajar kurang kan ego.

*Ihsan Google*

  Sebab Ego terlalu tinggi, and perlu kan masa untuk reduce ego tu.. haihh~ Jujur susah sangat sangat. semua because saya selalu fikir saya ni betul dan orang lain salah. even rasa malas nak mengaku, tapi itu lah kenyataan nya. Kesian kamu, Atiqah . Hidup dalam ego yang tak memberi apa apa.

  So start hari ni saya ada wishlist Ramadhan saya. tapi lain kali lah wishlist tu saya tunjuk. I mean tunggu entry baru. oke? *luls macam ada orang baca je entry ni hihi*

  Till then, para muslim and muslimah, Selamat Berpuasa.
  Assalamualaikum. take care~
  perasan tak gaya tulisan ada gaya islamik sikit. hehe pengaruh Ramadhan kot.
  peace~

saya tulis pada 10 Julai 2013 *untuk kenangan*


2 comments:

Unknown said...

TQ Tcca atas feedback terhadap entri http://www.duniabawahtempurung.my/2013/07/pasangan-alvivi-gelisah-terima-sms-ugutan.html

Bukanlah niat ambo menyokong tindakan mengugut pasangan tersebut. Mgkin penulisan ambo tidak terlalu detail. Jadi ambo telah pun meng"edit"serba sedikit agar ia lebih bertimbang rasa entri diatas. Ambo sokong 101% apa yg dikomen oleh TCCA..

Cumanya dihrp ada mekanisme terbaik dpt diketengahkan dalam mendepani isu ini supaya tidak lg berulang.


Selamat menjalani ibadah puasa n good luck dlm menempuhi alam university nnti...:)

Tcca Anuar said...

@itu akhil :

:cuma pendapat saya. maaf kalau terkasar. :)

selamat menjalani ibadah puasa . and thank you.

160