Review Hishop : Shopping RM100 and below for your skin care *TIPS*

Assalamualaikum and hi all readers,



  Have a nice day semua, hari ni saya nak kongsi some tips and perkenalkan one of shopping online berkaitan dengan kecantikan iaitu HiShop. Sebelum melanjutkan lagi review saya , kena lah tahu sedikit sebanyak tentang Hishop ni kan. Bak nenek moyang kita dulu kata , TAK KENAL MAKA TAK CINTA. okay ?



HiShop (pronounced as Hai-Shop) ialah shopping online berkaitan dengan kecantikan dan barang cosmetic  yang asli tanpa bahan kimia untuk anda
Perkara terbaik mengenai kedai online ini adalah ia menawarkan penghantaran percuma di seluruh Malaysia dengan pembelian lebih RM50 dan anda mungkin mempunyai 2 sampel percuma dengan sebarang pembelian!
see,  Daebak!! *Hebat in korea languange* bila dah tahu serba serbi terus jatuh cinta kan, sampai boleh feeling cakap bahasa korea. hehe Biar saya membuat anda jatuh cinta lagi so Untuk hari ni saya akan perkenalkan 7 product Hishop yang terbaik dan untuk membeli semua nya dengan harga RM100 dan kebawah. yea, bawah RM100. dan sila tutup mulut anda, saya tahu sangat menjimatkan kan?



First Product : 

Beauty Clinic Mediheal White Double Smart Laser Mask

: To whitening your skin
Price : RM 12.90  RM 9.90
Rate : 9/10
Repurchase : Of course
Sell :Buy white Double Smart Laser Mask
 pemutihan Double Mask menjadikan nada kulit anda cerah dan berseri dan menghalang pembentukan melanin pada masa hadapan. Ia mengandungi stabil Vitamin C-AA2G (Glucoside ascorbyl), Niacinnamide, Mulberry Ekstrak Akar, ekstrak Licorice, ekstrak buah delima dan Arbutin yang berkesan untuk mencerahkan.

Memandangkan jangka perolehan 4 minggu kulit, ia adalah yang paling berkesan untuk digunakan berturut-turut 2-3 kali seminggu selama 4 minggu.

Made in Korea, 'MEDIHEAL' adalah jenama yang telah dicipta dan diuji oleh pakar-pakar menggunakan prinsip-prinsip estetika rawatan yang digunakan di klinik kecantikan untuk masalah kulit yang paling biasa untuk wanita. Kami menggabungkan preskripsi kulit khas dan pengetahuan pakar kulit untuk menyediakan penyelesaian adat untuk individu berdasarkan masalah kulit dan memperbaharui kulit untuk kelihatan dan berasa seperti ia telah menerima pengurusan kulit profesional.


SECOND PRODUCT :

NeuLa 2 In 1 Pimple Gel (15g)

Price : RM 19.90
:Rate : 8.5/10
Repurchase : of course
Sell : Buy NeulaPimple Gel

NeuLa 2 in 1 Jerawat Gel mengandungi intipati pokok teh, ekstrak williwherb besar dan vitamin B3 untuk membantu kulit:

- Melawan kecacatan dengan kesan antiseptik dan anti-radang.
- Menggalakkan penyembuhan dan mencegah parut.


THIRD PRODUCT :

Beautymate Refining Smooth Nano Cleanser (100g)

Price : RM 9.90
Rate : 9/10
Repurchase : Of course


Penapisan Lancar Nano Pembersih mengandungi premium gred putih ekstrak truffle. Buih halus membawa kulit anda yang baru, pengalaman baru. Zarah Nano membersihkan liang mendalam dan menghapuskan kotoran dan minyak. Aloevera dan ekstrak mutiara menyediakan membaiki dan pemutihan kesan dan mengandungi pelbagai asid amino dan microelements untuk menambah tenaga sel kulit dan memastikan keseimbangan kelembapan.


 FORTH PRODUCT
Yadah Cleansing Nose Strip (10pcs)
Price : RM19.00  RM 15.20
Rate : 10/10
Repurchase : Of Course

Satu jalur pull-off untuk segera membuang kekotoran, bintik hitam dan kotoran membina-up dalam hanya satu digunakan. Unclog liang pembersih dan kulit segar. Mengandungi hazel sihir, seorang astringen semulajadi anti-radang, anti-mikrob dan sebum kawalan ciri-ciri untuk membantu mengetatkan liang, menenangkan dan membersihkan kulit berminyak. Gunakan mingguan untuk mengurangkan penampilan liang dan bintik hitam.

Yadah adalah satu rangkaian produk penjagaan kulit semula jadi dirumus dengan ekstrak tumbuh-tumbuhan seperti minyak pati, air bunga, herba, buah-buahan dan bunga. Mereka adalah 100% bebas daripada pewarna tiruan, pengawet, minyak mineral, sulfat dan parabens. Semua produk Yadah adalah hypoallergenic, tidak berminyak dan bukan komedogenik dan disahkan oleh FDA Korea. Tidak mengandungi mana-mana bahan-bahan haiwan tidak diuji ke atas haiwan.

untuk cara pakai nose strip sila mainkan video yang sangat comel ni.. lets view~



FIFTH PRODUCT:

Nature & Co Mint & Tea Oil Blotting Paper (100 Sheets)

Price: RM 15. 90
Rate : 9.5/10
Repurchase : Of course



Penerangan:

kertas resapan dengan daun teh hijau perlahan-lahan menyerap lebihan sebum dan peluh, meninggalkan kulit tidak berkilat.
Perlahan-lahan menyerap sebum melekit dan peluh, dan keadaan kulit menjadi kering, tulen dan bebas daripada bersinar.
Lembut pada kulit dan fleksibel untuk memenuhi sayap hidung dan kawasan-kawasan lain sukar.
Tumbuhan organik ekstrak digabungkan.
TIGA Teh bahan-bahan. Bahan-bahan aktif daripada tiga jenis teh menjaga kulit segar dan tulen.

bahan-bahan:

100% bahan semulajadi
Teh hijau daun ditanam di Kyushu yang dicampur ke dalam pulpa.
Halus wangi dengan aroma teh hijau semulajadi.


SIXTH PRODUCT :

Beautymate Purifying & Brightening Nano Toner (120ml)

Price : RM 9.90
Rate : 7.5 /10
Repurchase : Of course


Mengurangkan tompok gelap dengan Gentiana Lutea Ekstrak Akar dan Serbuk Mutiara Hitam. Sementara itu, Pantheno menyuburkan kulit dan Aloe Barbadensis Jus Daun mengandungi pemutihan & pelembab hartanah.


SEVENTH PRODUCT :

Beautymate Purifying & Hydrating Nano Toner (120ml)

Price : RM 9.90
Rate : 7.5/10
Repurchase : Of course
Toner ini mengandungi Ginkgo Biloba Ekstrak Daun, Pearl larut air dan glycoproteins. Ginkgo Biloba Daun Extract membantu menghidrat kulit anda dan membantu metabolisme yang menyediakan penyerapan cepat losyen. Diformulakan dengan mineral semula jadi Pearl larut air untuk mencerahkan warna kulit anda dan mengimbangkan nilai pH, ia menjadikan kulit anda lembut dan licin. Glycoproteins membantu meningkatkan keseimbangan kelembapan dalam kutikula sehingga 15 jam atau lebih.
  so macam mana , sangat menjimatkan duit kan.,anda boleh kira berpandukan harga yang saya telah beri dan harganya tak sampai RM100 dan anda boleh membeli 7 product Hishop dan juga memiliki dua sample free dari Hishop. total anda ada 9 product Hishop termasuk delivery yang percuma nampak tak sangat sangat berbaloi. dan juga jangan ketinggalan ..


Yadah product sedang menjalani discount 20% untuk semua barangan Yadah. so jangan tunggu lagi. jom cuba :)
terima kasih kerana membaca
P/s : Harga yang dinyatakan mengikut harga semasa di Hishop.
untuk mengetahui lebih lanjut sila ke http://www.hishop.my

No comments:

160