Ceritera my little sister.

Assalamualaikum readers,

  saya seorang kakak dan mempunyai adik yang kind of annoying. haha my liitle sista suka berangan dia cantik macam Salina Gombaz dan suka menyanyi ala ala masuk Idola kecil. Dia fikir suara dia macam Adele tapi hakikatnya suara macam katak yang hilang suara. hahaha

  Setiap kali di rumah, dia paw saya untuk beli jajan kat rumah cik leha. even my mum dah bagi duit poket kat dia.. dia akan mintak dekat saya sambil buat muka kesian.. dia ingat kakak dia second account dia. sekiranya tak bagi, dia akan guling, lompat, merangkak dan menangis dengan kuatnya.. saya hanya tengok tepuk tangan dengan aksi Spiderman beliau. namun kadang kadang ku tewas, beri jugak duit. see, saya kakak yang baik kan? *ops terpuji diri sendiri pulaks haha*

  so jom review my little sista nieh.

 My two little sister. Aisyah anuar and anice anuar. 
say hello to everyone..

 hi, nama saya aisyah anuar saya suka menangis. haha

 saya suka bergambar ala ala kawaii. nay~

 ini gambar buruk saya. rambut saya serabai macam hantu mak LImah
menakutkan tak kawan kawan.?


 "mata saya besar sila jelous" haha sila muntah para hadirin oke.
untuk pengetahuan semua she now 9 tahun (2012) tahun depan 10 tahun
but she always talk like orang dewasa. pernah dia sekali dia bagi text like she was 16.
kalau mesej tak de perkataan ala ala cute mengedik . contoh " titew tomei machcham tatak titew"
dia tulis sebijik macam orang dewasa tulis. contoh " abah sihat, bila nak balik?" oke..
what wrong with you aisyah, you are robot maybe. haha

    duck face. mata saya lebam dapat MC 5 hari. haha

p/s : shhh, both my sister tak tahu,  ticca letak gambar dorang kat sini.
haha  enjoy your day everyone.    terima kasih daun keladi :)

No comments:

160