Solemnization Liyana Jasmay and Fathuddin (Entry Bergambar)


Assalamualaikum awesome readers,


   Alhamdullillah, Liyana jasmay kini  sudah bergelar isteri kepada Fathuddin. saya doa kan semoga bahgia berkekalan sampai ke akhir hayat. Ameeen.

   As usual tadi saya terjumpa gambar cantik di facebook dari Mukhriz latif and Udey ismail. Beliau adalah seorang photographer yang sangat terkenal. Berliau pernah berkhidmat dengan Artis, Golongan bangsawan dan golongan kenamaan. Hebat kan?  Antara artis yang menggunakan khidmat beliau ialah Ella dan pasangannya, Farid kamil dan Diana danielle dan blogger terkenal Maria Elena. kalau ada yang berminat dengan hasil kerja beliau saya akan bagi direct link kepada anda di bawah Entry oke..

 Dan kini Si Jelita Liyana Jasmay dan pasangannya pula mengguna khidmat beliau. Sebenarnya kesemua adik beradik Liyana jasmay menggunakan khidmat beliau. Nampaknya kepakaran Beliau sangat di percayai oleh Dato Jasmay sekeluarga .

  Oleh kerana saya memang terkenal dengan kemalasan menaip entry terlalu panjang, so kita terus view gambar indah Liyana Jasmay dan Pasangannya oke :)


 Liyana Jasmay kelihatan bahagia di ambang bergelar isteri.

 Ketika akad nikah, kelihatan seperti fathuddin  nervous.




sama cantik sama padan. hati sudah tertarik, terjalin sebuah ikatan

sangat romantis. 


 Raja sehari yang bahagia.


wait, so sesiapa yang tak puas melihat gambar dia atas boleh melihat melalui slide di http://blog.udeyismail.net/nanaslide/ 




sekian terima kasih, 
kalau ada sumur di ladang boleh kita menumpang mandi.
kalau ada jodoh yang panjang, moga berkekalan hingga syurga nanti.

No comments:

160