Wow, Keesamus Penyanyi thailand boleh nyanyi lagu malaysia.

Assalamualaikum,

Keesamus dengan baju harimau malaya . adorable kan?


  Sengaja pergi laman youtube. mana lah tahu boleh blogwalking kat sana kan. almaklum semakin sibuk nak melawat blog orang lain sekarang ni. hehe Bila buka youtube, mesti saya akan termangu lama, dan tanya semua orang lagu apa yang best. dan semua seperti layan saya macam tunggul. oke fine. korang penat puasa eh. sampai hati tau *emosional sebentar* haha Tetiba timbul  satu cahaya idea nak buka lagu YA SUDAHLAH. wah, macam dapat ilham jawab exam fizik yang killer tu, serentak terus menaip..

  dan saya ternampak kelibat cover dari keesamus yang pakai baju harimau malaya , then terus klik.




 Pada mulanya, terasa seperti tipah tertipu, oh tertipu tetipah. haha berbelit ah nak sebut. yelah, Orang thailand yang nyanyi mesti dorang tukar lagu ini mungkin ke bahasa mereka. mana lah saya faham kan. kalau saya faham dah lama assalamualaikum atas tu bertukar sawadikapp. kapan kap. da makan siakap.. haha

  by the way, lagu ya sudah lah adalah lagu dari indonesia, keesamus dari Thailand dan beliau memakai baju bola Malaysia. Nampak tak satu Asia disitu.. awesome babe. Dengan suara yang sangat lemah lembut, dan lunak buat saya tertarik. pada jejaka jejaka jaga hati anda jangan jadi lilin yang cair. terutama abang sayang yang baca nie, you cair, i merajuk. haha *sempat*

to see another video yang best :








so untuk mengetahui lebih lanjut mengenai keesamus  :


ps:  percaya  tak keesamus seorang jururawat.

1 comment:

Unknown said...

Hah....Keesamus saorang Jururawat. Hmmm... cepatlah sembuh pesakit di Rumah Sakit. Jururawatnya cantik comel, bisa menyanyi gitu. Terhibur mereka semuanya. Bagus.

160