Alhamdullillah going to LONDON!!

 Assalamualaikum readers,,

    simply to say i'm going to London. oh mai gosshhh cik temahh.. mesti cik temah and pak ali shock gituee. takpe saya a.k.a makcik markonah pun senang dengan gembira. Dapat flight ke LONDON. kalau boleh cik markonah ni nak tibai fly MAS. hehehe siapa tak nak kan?? pakai baju ala ala bulu ayam kat sana tu pun kalau ada snow snowing la kan.. Mesti ada yang tertanya kenapa pergi sana, jangan risau cik markonah pergi sana just further studies. nak ikut? ah TAK BOLEYY~ : P

  Dengan melihat suasana yang kat sana selalu sejuk telah ku berfikir untuk beli baju tebal agak ku tak menggeletar. tiap kali snow turun. telah ku berfikir untuk mencari zac efron dan bejalan jalan di sana, dating ditaman taman indah terus menuju ke LONDON EYE dan dia akan melutut untuk propose. sweetnyaaa *abang sayang yang tenga baca jangan jelous eh. nak berangan jap* kepada zac efron: kalau you dah tukar masuk islam  please call me oke :)

yeay . ini LONDON eye. tapi cik markonah tak berkenan kat nama dia lah.
Letak lah nama Bebola ikan ke, Bebola api ke? baru gempak sikit kan. kampung betul!


tapi harapan ku sudah hancuss melebur bagai metal yang telah dibakar dan menyebab atom atom terpisahh dan berlanggar dengan lebih cepat lalu melukakan hati cik markonah. akhirnya cik markonah sedar bahawa cik ni hanya mempunyai impian semata mata.. 
ku sedarr...
cik markonah hanya dapat ke 
MATRIKULASI  LONDANG MELAKA
tapi oleh kerana terlalu taksub ke london itu lah tesalah jauh melimpang becucuran. hehehe
kepada yang telah tertipu maafkan cik markonah yea. hanya niat untuk menghilangkan rasa bahagia tersemat di hati. weee~


p/s : sesiapa yang pergi matrikulasi melaka? 
yeay, hi five! yang berjantina wanita sahaja oke. peep ;P

No comments:

160