Khas untuk wanita | siapa yang merasakan dirinya tidak cantik?

 ouh my Prada. i love Hana tajima.


1.Kerana saya tidak cantik, saya selamat daripada menjadi senjata iblis mencairkan iman lelaki.

2.Kerana saya tidak cantik, saya tidak menjadi mangsa gangguan lelaki-lelaki yang rosak akhlaknya.

3.kerana saya tidak cantik, akhirnya saya menemui insan yg ikhlas mencintai saya
seadanya...



p/s: Siapa lagi yang merasakan dirinya tidak cantik?
saya budak comel anda? *perasan gila. haha

:sumber dari pakar cinta

14 comments:

haniada said...

betul tu..
Setuju cgt :D

Ungu Violet said...

saya pong comel gak...kwang3..:P

Tcca Anuar said...

@haniada :

: hehe sep jom ! tiqa pun setuju gak..

Tcca Anuar said...

@ungu violet :

: yeah, kita sama sama comel. ada geng. hehe

eykin said...

betul2 eykin setuju sgt2..hehe..bia kte tak cantik elak kan dr semua tu dan menemui cinta sejati..

amirulspurs said...

setuju beb :)

Tcca Anuar said...

@eykin :

:thats right, syikin. hehe. tiqa suka ayat syiqin yang cinta sejati tuu. romantik sangat. hehe

Tcca Anuar said...

@amirulspurs :

: amirul, haha kau sentiasa setuju dengan semua entry tiqa kan? hehe

Aimifiqa said...

love this entry~ :)

Tcca Anuar said...

@aimifiqa:

: yeke aimi? terima kasih ! terima kasih baca entry tiqa.. ;)

AinsHa=( said...

saya stuju! mujurlah tidak cantik...

cik bulan said...

terasa..haha..

tapi saye cun..acane ni..hahahaha..:P

Tcca Anuar said...

@Ainsha:

: haha sama lah kita.. kita pun tak berapa nak cantik. so kita satu gang kan. sep jom ! hehe

Tcca Anuar said...

@cik bulan

: ala cik bulan cun ke..? tape tape yang penting jangan goda laki orang tau. hehe

160