Babe star, draw doodle untuk TICCA.

 Assalamualaikum readers,


     Doodle nie telah di post and tag by my sugar darling, FARAH. For your information, farah nie my adik angkat since saya form two. kalau nak cerita macam mana boleh kenal dan tercouple angkat? sebenarnya saya pun tak berapa pasti actually. =,=! hee~

      haha tapi yang saya teramat pasti dan yakin halal nya, Lil Fara ni sepupu kepada kawan saya. mungkin dari tu kitorang kenal.kott then, farah neh pun kawan dengan jiran saya.haha  Tak kisah lah, sebab banyak sangat related. Tiqa pun naik pening macam mabuk naik roller coaster.. banyak pening oo~

      yang penting dan berpentingan ialah kami still berangkat angkat. eh silap silap, adek dan kakak angkat. korang ada? takde kan?  then korang ada keh adik angkat yang lukis kan gambar doodle khas untuk korang? takdekan? haha kes teramat batak plus jakun plus ngada ngada plus plus! haha

     yeah, that the story.. thank you so much LIL FARAH

ILYSM, LIL FARAH. 
HOPE OUR RELATION NEVER ENDS..

No comments:

160