ouh gosh! bola jaring.

Assalamuaalaikum readers;) 
i have a good news babe. haha suka suka.
ticca terpilih dalam pemilihan bola jaring sekola.
sesiapa yang rapat ngan ticca mesti tao impian ticca sebelum habis sekolah
ape kan kan?
ta tao? meh ticca bagitau naa.
ticca teringin jadi pemain bola jaring. 
selalu nya ticca maen kat luar sekola jee. tapi kali ni.
nak beralih angin pulak. untuk sekolah!!
fuh fuh. ticca tepilih dalam top 12. dan maybe minggu depan untuk top 10.
maksud nya 2 orang kna buang nanti.  
Ya Allah, takutnya diriku..
yelaa. aku akan besaing player yang lebih profesional dari aku.
cant imagine macam mana la nanti,
doa kan ticca la yea..
ticca hargai sangat sokongan n doa dari kawan kawan. especially
from my classmate. superb la korang!!
5 sains 1 rawk bebeh.

tiap yang gembira
mesti ada yang mengutuk dan jeles kan kan. 
haha lantak korang laa. ada aku kesah.. 
tapi aku nak share somtin laa kan .
ada la insan yang baik hati ni membuat satu statment suka hati nenek dia.. 
dia kata aku mcm nih.


sedang aku shoot dan asyik tersasar.
INSAN BAIK HATI : wei kao kelas ape?
TICCA: err, kelas sains 1.
INSAN BAIK HATI : ouh patot laa, tak masuk jee. kao kan pandai, mana bole shoot bola shooot buku bole laa. 
 
aku yang sedang shoot terus senyum jee.



aku malas nak layan budak tuh. meyakitkan hati jee.
buang masa layan budak budak yang hanya pandai kata jee
tapi sebenarnya B------G
tak leh sebut. blog nie untuk umum. hahaha.
cerita nie ada pengajaran yeaa. 
jangan merendah kan orang lain sebab kadang2 yang korang kutuk laa.
lebih baik dari korang.
ape buktinya? hah macam budak tadi laa. 
akhirnya tak terpilih. then ticca buad nie bukan  tuk belagak just nak share jee oke ;)


No comments:

160